Kubra_dara34 6+2 yim. Bugün kalp atışını duydum. Ara ara kasık ve bel ağrım hariç fazlaca yorgunluk var üzerimde. Okulda gidip geliyorum. Ev falan da temizleyebiliyorum 😂ilk hamileliğim de de mide bulantım olmamıştı şükür. Şimdi de olmaz gibi duruyor emin değilim. Ara ara hafif vuruyor o da . Onun haricinde iyiyim ya