Ben de sezaryen oldum bugün 8. Gün ilk kez belden bağlamalı korse taktım ama Bi şey olur mu dikişlere falan çok tedirginim. Kullanan arkadaşlar nasıl yaptınız ne kadar kaldı korse tüm gün mü belli saat aralıklarında mı? Mesela şimdi taktım uyuyayım mı bununla