Tutar13 Papatyaaam1 canım buay bende inmovata takip ettim ovulasyon buay 23 yumurtlama 24 catlama oldu benim sen nezaman yaptın catlamanın kacıncı gununde yaptın acaba?
yenidengebe761 Papatyaaam1 adetinize daha çok varmış öyle çıkması normal. Adetinize 2 3 gün kala kan vermenizi tavsiye ederim. Ama testte çok net çıkmış ikinci çizgi
GezenTavuk_2 yenidengebe761 Benim de adetime 11 gün kala ben test verdim kan testi normal testte pozitif gördüm Benim için de erken değil mi daha kan testi
GezenTavuk_2 Cimcime30 olmadım bacı 😂 ama aşkım şöyle birşey var benim döngüm 36-39 hesaplayınca bat 3 oluyor birde iki gün önce verilen negatif değer iki gün sonra pozitife döner mi?
Cimcime30 GezenTavuk_2 aşkım tamam döngün öyle olabılır ama bak bebegım yumurtlamanı bılıyosun zaten yumurtlamadan 14 gun veya 15/16 gun sonra regl olursun yanlışın var yanı dıger soruna cevapta verım negatıfken ertesi gün pozıtıf olan bıle var
Sevval_uyar_55 GezenTavuk_2 evet benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu adetten iki gün önce negatif iki gün sonra da pozitif çıktı
GezenTavuk_2 Cimcime30 valla hiç bilmiyorum ya herşey oluruna varır elbet geç dollenmede olabilir şuan var da olabilir belli olmuyor laboquick marka kullandım mi hoc sen iyi diyorlar ?