Kızlar sat martın 2 siydi. Ovülasyon tarihini takip edemedim ama 15 indeki testte şansım yüksek olunca değerlendirdim. 2 gündür ağrı olunca dün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım. Çok belli olmasada silik çizgi çıktı. Nimo ile gebeliğini öğrenen varmı, herkes yalancı demiş