Bu arada belirtileride yazayım ben çok bakıyordum çünkü böyle şeylere;
hem eşim hem ben rüyamızda erkek bebek gördük Ve ben çok çok hissediyordum erkek olduğunu.
Bebek hep sağa tarafımda.
Kese şeklimiz fasülyeydi.
Nun teorisi de remz teorisi de tuttu.
Sabah bulantılarım yoktu gece bulantılarım vardı ama hiçbir zaman kusma düzeyinde değil bulantı kadardı.
Vücudumda aşırı bir tüylenme yaşadım
Ekşi veya tatlı ayırt etmedim bütün yiyeceklerden tiksindim 😁
Yüzüm ilk günden beri aşırı sivilcelendi.
Normalde duygusal bir insan olduğum halde duygularımı alınmış gibiydi.
İlk günlerde eşimden aşırı uzaklaştım.
Çok uyku halim yoktu biraz enerjiktim.
Depresif modda değil genel itibari ile mutlu hissediyordum.
(Bütün bu belirtiler hepimizde hormonlara göre değişir bence Ama kendimden biliyorum böyle belirtileri okuyup kendi üzerinde yorumlamak eğlenceli oluyor. Bilimsel olmadığını biliyorum.) ♥️