Ask45 Allah ol derse olur. Biz elimizden geleni yapıyoruz belki yapamamanız hayırlı olacak ve çatlama günü yapamayacaksınız belki birlikteliğin olduğu günler tutunmuş olacak ve zarar gelmemesi için Allah çatlama günü birlikteliği nasip etmeyecek. Ben bütün konularda böyle düşündüm ve bu ay hep elimi karnıma koydum olmayan bebeğimle konuştum ona her şeyi anlattım ve adetim şuan bir hafta gecikti dün kan verdim her zaman 0 küsürlerde çıkardı dünki verdiğimde 2.4 çıktı hala bir ümidim var perşembe gidip tekrar kan vermeyi düşünüyorum. Rabbim her şeyin hayırlısını kolaylıkla sağlıkla nasip etsin inşallah bizlere güzel kardeşim. 🧡 🫶🏻