seymakfl Merhabalar🌸 Bebek arabası almayı düşünüyorum. Önerileriniz neler? Hafif, az yer kaplayan, 3-4 yaşına kadar kullanabileceğim, güzel önerileriniz varsa çok mutlu olurum🌸
Aylin_1721 seymakfl bence elele luna çift yönlü Bebek arabası ben ondan alicm oğlumada elelenin plane kabin tıp modelini almıştım çok memnunum hem hafif hem dışarda katlanir vaziyette bavul gibi tasinabiliyo hem oğlumu hem arabayı 3.kata cikabiliyorum hiç yer almiyo 2. Çocugumada luna çift yonluyu alicam kesin ama pusetlimi pusetsizmi olsam karar vermedim pusetide üstüne takiliyo çok rahat bence isterseniz düşünebilirsiniz🌸
seymakfl Aylin_1721 teşekkür ederim öneriniz için🙏🏻🌸 Ağırlığı falan nasıl peki? Bir de elele de puset yatma yerinin içine takılıyor galiba. Güvenli mi acaba? Görüntü olarak çok hoş durmuyor ama güvenliği benim için daha önemli
Aylin_1721 seymakfl ne demek☺️ araba 6 7 kilo bana çok hafif geliyo ilk oğluma travel sistem almiştim çok pişman oldum 3.kat asansor yok bizde o yüzden elelenin arabasını almaya karar vermiştim abartmıyorum çok rahat tek başıma hamile halimle indiriyorum çıkarıyorum bence güvenli arkadaşım başka markaninkini aynı şekilde takilani almiş ama arabası ağir onunkinin ben yerine gidip deniyerek bakicam ama güvenli olduğunu düşünüyorum
VildanTutak Ben de senin gibi hafif ve pratik bir bebek arabası ararken wagon bebek arabasını aldım ve gerçekten çok memnunum tek elle kolayca açılıp kapanıyor fazla yer kaplamıyor ve 3-4 yaşına kadar rahatlıkla kullanılabiliyor 75 kilo taşıma kapasitesi var bir modelinin 150 kiloya kadar kapasitesi var diye biliyorum hem bebeğim rahat ediyor hem de ben taşırken zorlanmıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim!