Kızlar çatı muayenesine 2.Girişim açıklık yok, bebek 40 haftalık görünüyor dedi, nst sancı var 70 80 leri görüyor ama ben çok az hissediyorum. Karnım hala çok dolu ve sert aşağı inme yumuşama yok, normal doğum istiyorum ama sezeryanlıksın sen diyor dışardan görenler, annemler falan. Ne yapılabilir sizce