aaslii34 inan ol haftalar günler saatler gecmiyor ama endişe etme sakın ha sakın endişe ettiğin an deli oluyosun acaba böylemi acaba şöylemi ben doktora söyledim bazen belirtiler gidiyor bazen şöyle böyle diye doktorum bana kanaman yoksa adet sancısına benzer iki taraflı bir ağrında yoksa bebişimiz sağlıklı sadece vücudun hcg hormonu sabit kaldıgında normale dönüyormus gibi hissediyor diyo yani hamileliğin belirtilerine alışıyorsun dedi bende simdi icimi ferah tutuyorum verende alanda rabbim rızkı vaesa gelir kanamam sancım yoksa elhamdülillah sende böyle rabbine bırak günleri sayma zor gecer kendşne uğraş bul 😀❤👼