Ozgeee1234 evlenmeden önce kızımızın adı belliydi (oğlumuz oldu) kızın ismini babası seçti diye oğlanın ismi bana kaldı 😄 oğluma çok beğendiğim bir ismi koydum, ikinci oğlan olursa da şu olur dedik direkt ve şu an ikinci bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeyi bekliyoruz 🥰 kiz ise bilemiyorum ne yaparız, eşim ilk istedigi ismi istemiyor çünkü cevremizdeki arkadaş akraba gruplarından, bizim oğlumuz olduğunu öğrenince o ismi koyanlar oldu, esim biraz soğudu.
(İnci, Selim, Ömer)