Muzika geçmiş olsun kuzum benim hamileliğim baştan beri düşük riski ile gelişti derken şimdide bebek sürekli
Aşağıda olduğu için ve ara ara sancı girdiği için risk olduğunu söyledi doktorum diğer hamileliklerimde hiç böyle şeyler yaşamadım birbirini tutmuyor yani hayırlısı olsun bakalım az kaldı