Beyazmelekkk 6 Mart ta sezeryan oldum bugün kontrole gittim. 0.80 cm rahimde açıklık var sıvı var 1 ayı bulur kapanması dedi. Acaba sizlerin nasıl kapandı mı hemen benim neden açık kalmış kafama takıldı
Yenibirannee Beyazmelekkk 2 tane sezeryan doğum yaptım en son 1.5 sene onceydı hıc oyle bısey yasamadım acıkcası
AnayimBenAna_ Beyazmelekkk bir hafta önce 2. sezaryenimi oldum böyle bir soeun yaşamadım kadın doğum doktorun ne diyo peki sebep neymiş
Beyazmelekkk Yenibirannee benimde bu 2. Sezeryan . İlkinde hatırlamıyorum Dr ne demişti. Bunda bugün USG ile karnıma baktı iyice . Kendisi yaptı sezeryani zaten. Ekranda bende gördüm açıklığı . Sormak aklıma gelmedi ama kötü bişey olsa müdahale edilecek söylerdi heralde kanamami sordu nasıl diye . 1 ayı bulur dedi rahmin toparlanmasini.
Beyazmelekkk AnayimBenAna_ kötü bişey olsa derdi heralde ya bende sormak aklıma gelmedi neden diye . Yarın başka Dr a randevu mu alsam acaba ? Kendi sezeryan yapan Dr uma gitmiştim . 1 ayı bulur kapanması dedi başka bişey demedi