Kızlar merhaba; özel hstahenelrdeki olaylardan dolayı devlet hastanesinde doğurmaya karar verdim.Ama isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlardı ve normal doğum in herşey müsait.Doktoruma yoğun ısrarlar sonucunda sezeryana ikna ettim ve bugün beni anestezi ile görüşmek için yönlendirdi.36+6 haftalığım 38. Haftada gün vericek doğum için diyelim ki suyum geldi sancım tuttu ve o gün doktorum nöbetçi değil başka bir doktor nöbetçi beni anesteziye gittiğim için sistemde sezeryan olarak çıkar mı yoksa normal doğuma mı alır bilgisi olan var mı? Yani anesteziye yönlendirip işlemleri başlatması benim her ne olursa olsun sezeryan olacağımı mı gösteriyor bilen yardımcı olursa sevinirim 🙏