Rabia-93 ilki sezaryendi korkmuyordum şimdi başka bir çocuk daha beni bekleyen var diye midir nedir korkum çok. Çevremde çok destek bulamadım kendime, hastalandım iş yapacağım diye antibiyotik kullanıyorum bugün 37+2 yim
Doktor kontrollerine kendi başıma gidiyorum. Biraz moralimi düzeltmek için hastane süsleme vb. Yapsam dedim eşimle paylaştım, hevesim kaçtı. Ona göre saçmaymış. Anlayacağın ruh halim çok kötü. Diğer oğlum biraz kıskançlık yapıyor sanırım üzüyor beni, ona kızdım diye ayrı üzülüyorum falan. Karmakarışık ruh halim. Bebeğime bişey olmaz inşallah 🙏🏻 dua ederek zamanın gelmesini bekliyorum… Allah herkese yardım etsin 😣