tansugl37 Kızlar bebeğim 36 haftalık 32. Haftadan beri istisnasız her yemek yememden sonra hıçkırıyor. Artık aşırı belli oluyor. Sizde de öyle mi
Deleted33000 tansugl37 ben daha 25+4 haftalığım ama bayadir hissediyorum hıçkırığini özellikle meyve yediğimde oluyor oda benim gibi meyve seviyor sanırım 🥰🥰
Betamom tansugl37 35+0 dayım sıpa gece gene uyutnadı hıckırmaktsn 😅gecenin bi vakti durmus ona gülüyorum😅 bu iyi bir şeymiş ama. Ciğerleri gelişiyormus
nurkarakass tansugl37 evet hatta bir gün 4 kere tutmuştu. doktora sordum ciğeri gelişiyor dedi, akrabalar kursağı büyüyor dedi 😂😂 birisi de gazsız olacağının belirtisi dedi ama ne alaka çözemedim 😁
seyma0661 tansugl37 benimki de çok hıçkırıyordu hatta hareketlerini 18.haftada hissettim hıçkırık olarak . Doğdu neredeyse her gün hıçkırıyor 12 günlüğüz 😂
nurkarakass tansugl37 evet evet. bizim oğlan ayranı çok seviyor anası gibi. Hem hareketlenir hem hıçkırır. istisnasız her ayran içişimde 🫠
-KbrElms18- tansugl37 ya hıçkırık nasıl anlıyorsunuz ? İlk gebeliğim. Çünkü ikidir bende de bir şey oluyor ama ne olduğunu anlamıyorum. 28 haftalığız bu tekme değil böyle içimde bir şey kayıyor gibi 🤭
-KbrElms18- tansugl37 o zaman bizim bebişte hıçkırıyor çünkü atlama şeklinde arka arkaya oluyordu diyorum bu çocuk ahtapot değil arka arkaya bazen box maçı var sanki içerde diyorum demek ki hıçkırıkla karışıyor tekmeler 🫣 anlamamam normalmış 🤣
Datlum tansugl37 haha eşim de geçen dedi kafasını koyunca su sesi var diye 😄 hıçkırık öyle değil baya karnın pıt pıt atıyor ve sesi geliyor normal insan sesi yani bu oğlumda olacak mı bende merak ediyorum baya doğuma yakın zamanda olmuştu hemde günde kaç defa 😄
Gamzecebecii tansugl37 ay benim de öyleydi doğdu şükür 1 haftalık olacağız hâlâ mama dan sonra başlıyor hıçkırık tutmaya 😂 hamilelik zamanım geliyor gözümün önüne aynısını 😂😂😂
tansugl37 Datlum cidden aşırı oluyor günde 4-5 kez kesin hissediyorum ama kulağımı karnıma koyamıyorum maalesef 😂 bide benim bebişin başı aşağıda kasığımda zor duyarız 😂