Yolun sonuna geldik ama hâlâ gelen giden yok kızlar. Hiçbir belirti, sancı yok.. dün kontrolüm vardı. Süreç başından beri eğer herhangi bir sıkıntı olmazsa normal istiyorum/düşünüyorum diyerek ilerledim. Ama maalesef beyimizin paşa keyfi gelip de harekete geçmedi. 32.hafta bazı denemeler yaptı tabi yerine geri gönderdik sonra da küstürdük galiba 😂 doktorum dünkü kontrolde cuma gününe kadar gelmezse cuma günü için sezaryen yazalım sana dedi. Tabi aklımda bu zamana kadar olmadığı için allak bullak oldum sezaryen hakkında pek bir şey de bilmiyorum. Normal doğum da son günlerde gözümü korkutmaya başlamıştı. Anlayacağınız tarih aldım ama karmakarışığım allak bullağım. Var mı benzer şeyler yaşayan? Nasıl doğurcaz biz😂