Girlmama canım şu an bebeğin küçük en azından 40 günlük olana kadar Gece 3 saatte 1 uyuyorsa da kendin kaldır. Kaldır gazını çıkar yatır benim bebeğim iki aylık olana kadar 3 saatte 1 her gece kaldırdım, Şu an 3:30 aya girecek bir hafta sonra 15 gündür falan kaldırmıyorum geceleri o da şöyle 12’de besleniyor gece beşte bir daha besleniyorum bir de sabah 11’de besleniyorum ondan sonra 3 saatte 1 besliyorum bebeğim beş 6 saate kadar kendi ağlamazsa ben uyandırıyorum yani sabaha kadar aç ve deliksiz uyuması pek içime sinmiyor açıkçası