06haziran Kızlar 26 haftalığız ve bayramda ailemin yanına gideceğiz gurbette yaşıyoruz ama ben biraz tedirginim kısmi uzanarak gitmeyi planlıyorum ve sık sık mola vererek ama yine de tedirginim yol 6 saat kadar sürüyor var mı aranızda uzun yola çıkan
Melikeakkc 06haziran bende 29 haftamda yolculuk yapacağım ama 2,5-3 saatlik bi yol dura dura gidicez. Sizde rahatsız oldukça inip bi 10 dk yürüyün.
Ozlllmb 06haziran 17 saat yolculuk yaptim 6 aylik hamile iken hiçbir sorun yaşamadim bol bol mola verdik yürüyüşler yaptım korkmana gerek yok canım eşimle memleketlerimiz ayrı yaşadığımız yer ayrı hep uzun yol yaptik o yuzden 2 hafta sonra yine yolculuk yapmistik 8 saatlik onda da sorun yaşamadım.
eilf150 06haziran kendı arabanla seyhat etceksen bi saat otur bı saat arkaya uzan bi iki saatte bi in yürüyüş yap su ıç bol bol
Melissayda @06haziran 25 haftalıkken 5 saatlik yola gitmiştim canım 2 saate bir mola verip yürüyüş yapmıştım kan dolaşımı için onun haricinde bir sorun yaşamadım bir problem olmaz inşallah
06haziran Melissayda ay ben de bahsetmeyi unutmuşum kan dolaşımı deyince aklıma geldi kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum
06haziran Melikeakkc öyle yapacağız zaten de yüne de tedirgin hissettim etrafımda duyduğum bazı şeylerden dolayı
06haziran Ozlllmb 17 saat maşallah iyi dayanmışsınız hamilelikte normal yaşam zaten çok zor yolculuğu tahmin edemiyorum
Aylaa1213 Niye korkuyorsunuz ki son aya kadar uçak yolculuğu da dahil 13 saatlik yolculuk yaptım sorun olmadı
06haziran Aylaa1213 bahsetmeyi unutmuşum ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum pıhtı atma ihtimalinden korkuyorum biraz tabii ki bunu sık sık mola vererek engelliyoruz ama yine de tedirgin oldum
Melikeakkc 06haziran ya aksi bi durumda olabilir ama ihtimali ne kadardır bilemem. Sağlığınızdan emim olun yola çıkarken
Ozlllmb 06haziran yine yapacağız 2 ay sonra 7 aylik hamile olacagim bu kez 20 saatte yukseldi yolumuz hiç aklima kötü şeyler getirmedim çok yoruyor ama tehlike arz etmiyor. Düşük tehliken olmadigin sürece
06haziran Merve-99 durumumda bir şey yok aslında her şey normal şükürler olsun ama bi sıkıntı kan sulandırıcı iğne kullanıyor olmam
06haziran eilf150 kendi arabamızla çıkacağız ben de öyle düşündüm de kan sulandırıcı iğne oluyorum ondan korktum
Donaldvetomris 06haziran ben ilk 8. Haftamda tatile gitmiştim onda çok rahattım daha sonra 25. Haftamda gittim yine rahattım sadece uzun yoldan kaynaklı ayaklarım davul gibi olmuştu onun dışında her şey çok keyifli geçti benim için 🌸
06haziran Donaldvetomris ben de içime kötüyü almak istemiyorum yukarıda yazmayı unutmuşum kan sulandırıcı iğne oluyorum o yüzden tedirgin oldum
Bal1bal 06haziran ben 15 haftalıktım 6 saatlik yola gittim otobüsle gidene kadar karnım ağrıdı gelene kadar yine ağrıdı bidaha tövbe gitmem biyere