Nur3524
Nur3524 Ben devlet haatanesinde yaşadığım olumsuzluklardan dolayı kendi kararımla kolmede gittim. Aysun hanım yaptı ameliyatımı kesinlikle tavsiye ederim. Ameliyathanedeki herkes çok iyiydi. Psikolojik olarak çok normal bir şekilde devletten çıkıp gitmemiştim çok anlayışlı davrandılar. Hastaneden genel olarak çok memnun kaldım. Evet para veriyorsunuz ama o anki durumda kesinlikle buna değer.
Öncesinden doğum paketi alıp hep oraya gitmediğim için çok pişman oldum.
Nur3524