TubaSerinkaya
Merhabalar kızlar biraz geç oldu ama doğum hikayemi anlatmak isterim hep okuyordum son zamanlarda doğum hikayeleri acaba bana ne zaman gelecek diye 40+1 de yılbaşı gecesinden bir hafta önce nişanım gelmişti ve üc dört kez geldi ama sancılarım hep azdı bir türlü sıklaşmıyordu aksam dokuz gibi duşa girdim cıktım ve karnım kaşınmaya başladı ama sanki karnıma kaynar su dökülmüşcesine alev alev yanıyordu eşimde bizim dükkanda calısan ustaların birini evine bırakmak icin girmişti karnımdaki o kasıntı acı bacaklarıma kollarıma doğru yayılmaya başladı ama artık durucak gibi değildim ağlıyordım sürekli eşim geldi o karda üzerime sadece bir tişörtü zorla giydirdi ama arabada afedersiniz onu bile çıkarmıştım sonra acile girdik doktorumuz özel Polikinligi vardı acildeki iki doktro acil müdehale ile bizimle ilgilendiler hastanenin cildiye doktoruna foto gönderildi iğne ve serum bağlandı hem sancı cekiyordum hemde aniden gelişen yaraların acısı vardı sonra beni hastanenin doğum katına gönderdiler tabi o sırada sürekli kendi doktorumuzla görüşme halindeydi eşim doğum odasının birine gectik ebe ve ebe yardımcısı bana nts takmaya calıstı ama o nts icin konulan sıvı bile benim acıma kat kat artıyordu bağlanmasını istemiyordum sancı gelip gidiyor ama sancı oldukca bebegin kalp ritmi değişmeye başladı meğersem son haftalarda eğer bebek doğmazsa put denilen bir hastalık gerçekleşirmiş bebeğin tekrar serum bağladılar eğer acılarım gecmezse acil doğuma alınmam gerektigini söylediler serum bitti ben ve bebeğin kalp ritmi bozulunca acil 01.01.2019 saat 01.30 da acil sezeryana alindik sükürler olsunki kuzucuğum sağlıkla dünyaya geldi bende sağlıgıma kavuştum allahım isteyen herkese nasip etsin
Aysedgrlikrkmz
Geçmiş olsun 🙏🏼 Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼
Irmyldm9
Allah bağışlasın canım kaşınma ve kabarmaların geçtimi daha iyimisin?
TubaSerinkaya
Irmyldm9 cok sükür gecti canım