Melishera01 Kızlar merhaba çikolata siparişi vereceğim 35 haftalık olduk kakao ağacından alışveriş yapıp memnun kalan var mı?
Faysispicey Melishera01 ben de oradan sipariş vermeyi düşünüyorum hem iyi hem kötü yorumları var beğendiniz mi acaba?