Ro21 tam tutmuyodur, kahverengi kısmıyla birlikte emmesini sağlayın. İyice kavrasın, canından can gider yoksa. Doğumdan zordur o çok iyi bilirim. İlk bebeğimde tecrübesizlikle emzirince direkt yara oldu. İkincide kimseyi dinlemeden ben emzirmiştim çok güzel tuttu ve hiç yara olmadı. İyi kavrarsa yarada olsa ağrıyı çok hissetmezsiniz