Berraaa18 Medical park Pendik’te çalıştım bütün hemşireler tecrübesiz hatta orda çalıştığım sürede yeni doğmuş bir bebeği kucaklarından düşürdükleri için bebeğe tomografi çekmiştik öyle bi yer yani tecrübeli personel yok denecek kadar az. Temizlik hijyen olayları en alt seviyede ben bunları hem orda çalışırken hem de kuZenim aynı hastanede Doğum yaptığında refakatçi sıfatıyla gördüm yaşadım. Asla asla önermiyorum. Acıbademdede 6 sene çalıştım. Gözüm kapalı öneririm