Zehrakcr05 Merhaba kızlar 2. Doğumumu yaptım 2-3 gün kanama oldu ve sonra durdu ilk doğumumda 40 güne kadar kanama olmuştu göbeğim de daha azdı bunda göbeğim çok kaldı kanama olmadığı için mi acaba aynı durumu yaşayanlar var mı
yeni_anne2 Zehrakcr05 hayirr kanamanın gelmesi lazım tabiki de ama durup geliyor da oda oluyor canım 2 gun gelmiyor sonra tekrar başladığı da oluyor
Girlmama Zehrakcr05 sezeyan oldum 1 hafta sonra kesildi 4-5 gün gelmedi bebeğimi emzirirken birden geldi koltuklar üstüm başım hep battı normalmiş ama hala da durup durup geliyor
Zehrakcr05 yeni_anne2 ay benim için sorun kanama değil ya göbeğim çok kaldı hani acaba kanamam olmadığı için mi diye sormak istedim burda