minussset Kızlar hangi bebek bezini kullanıyorsunuz ve neden kullanıyorsunuz ? Artıları eksileri nedir ? Uygun fiyatlı uzun süreli kullanılacak bir bebek bezi tavsiyeniz var mı
Sumiire minussset molfix ortalama bir bez bence ben memnun kaldım özellikle sarı paketler güzel oluyor Sleepy ve baby turco çok ince ve sürekli sızdırma yapıyor
minussset Sumiire e bebek satılan bebek bezimizde çok tavsiye ediyolar molfix gibiymiş 🤷🏼♀️ Siz doğumdan itibaren mi kullanmaya başladınız ?
Sumiire minussset ben onu hiç kullanmadım doğumda prima kullandım boykot olduğu için molfixe geçtim molfixe bitirdim şuan 3 yaşında kızım 2 yaşında bezi bıraktık çok şükür