Gizelss 10 hafta 4 günlük hamileyim ve 2.20 2.75 dün baktırdım 4.53 olmuş gebelik öncesi ve devamında hep eutrohx kullanıyorum kademli her kan verdiğimde mg artıyor ama korkuyorum sorun olur mu bebeğin gelişiminde sizce şimdiden teşekkürler
Gizelss Aynen doktuumla görüştüm doz artışı işin bilgilendircek ama değerim çok mu yüksek şuan bebeğe herhangi bir zararı oluyor mu bunu düşünmek yoruyor
ikibebelianne-M Gizelss yok panik yapmayın tedavi edilmediğinde sıkıntı ilacınızı duzenli kullaninca hizla duser
GZzzsss Merhaba benim de hamileliğimin o haftalarında tsh 5.5 falandı aynı bende dahiliye doktoruma sormuştum etkiler mi çok yüksek diye korkma birley olmaz demişti belki hiç ilaç kullanmayıp sürekli yüksek olursa sıkıntıdır siz yine de bir görüşün ☺️
Gizelss GZzzsss Evet benim zaten uzun zamandır vardı bir ara dengelemiştim ama hamilelikle birlikte yine bozuldu bakalım doktor akşama doz düzenlemesi yapacak onu bekliyorum