Biz bebek telsizi aldık başta, her ses geldiğinde bebeğe bakmaya gidiyordum. Çocuk bazen uykusunda ses yapıyor bir sorun yok ama yine de bakma gereği duyuyordum. Akabinde kamera aldık, ses ve görüntü ile çok daha rahat oldu, telsize gerek kalmadı. 2 yıldır kamera ile devam ediyoruz. Hafıza kartı takmadım, mutfak veya banyodayken ses görüntü ile daha rahat takip ediyorum. Tavsiye ederim.