Meridaily yok maalesef :( eğer bulursam bu değerlerden yükselen birilerini tekrar kan vermeyi düşündüm özelde, biraz daha 3 4 olsaydı oralardan artan görmüştüm ümidim olacaktı :/ benimde gebelik yokken 1.20 çıkıyodu 0 larda çıkanda çok gördüm ama olabiliyo demekki yada iğne etkisi olabilir