DuruDefne_mommy kuzucum ben de aldım 4 tane kullandım bu ay Allah razı olsun düşünmen yeter😍❤️ 4 tane daha var elimde. Konuşmuştuk da ondan dedim yanlış mı hatırlıyorum. Çok sevindim valla biz elimizden geleni yaptık gerisi Rabbime kaldı kuzum, Rabbim nasip etti ki geldi bebişin😍❤️ benim de prolaktin ve tsh sorunum var ilaç kullanıyorum, sen gibi aynı hergün avokado muz yedim, eşime de aynı şekilde bol bol takviye kullandı keçiboynuzu özü falan. Benim de çatlatma iğnesinin 16.günü ama testlere güvenemedim hep aşırı silikler🥺 yarın kan vereceğim nasipse, dua et bana da olur mu❤️