Kızlar merhaba sabah sabah içim içimi yiyor batın üstünden bir hafta geçti hala olmadım dün gittim kan verdim her zaman verdiğim kan 0.2 çıkarken dünki verdiğim 2.4 çıkmış. Sizce ümitlenmeli miyim geç döllenme diye yoksa gerçekten yok mu acaba başına böyle bir şey gelip hamile olduğunu öğrenen var mı? Kafam çok karışık lütfen bana yardım edin. 😕🤲🏻🥺
