Lylaars Kızlar son regl ım gecıkelı 4 gün oldu ama test yapıyorum negatıf çıkıyor . Normalde eşim korunuyor. Hamlileık belırtısı de yok. Aynı durumu yasayaıp hamıle olan var mı
gizemm_ocal Lylaars hava değişiminden stresten her şeyden kaynaklanabilir korunuyorsanız çok düşük ihtimal zaten hamilelik
Leylabngll Lylaars canısı valla benımde 4 gün gecıkmem var kan negatif test negatif nolcak bılmıyorum
hanimhanimcik eşiniz korunuyorsa sanmıyorum hamile olacağınızı. arada bir birkaç gün gecikme normal olabilir hormonlardan hastalıktan stresten vs
Saas Benim de geçen ay 4 gün gecikmem olmuştu hatta bilerek test yapmamıştım kan vermeyi beklemiştim sonra kan verdim kan verdiğim gibi adet oldum:( inşallah siz gebesinizdir
Lylaars Saas teşekkür ederim ama 2. Çocuk fıkrı benı korkutuyor ))) hayırılısını ve guzelını nasıp etsın rabbım
Saas Lylaars Bence hiç öyle düşünme rabbim kolaylığını verir ne güzel ki bak 2. Nasip olmuş. İnşallah rabbim bize de tattırır o duyguyu bu telaşı
Saas Rabbim tüm isteyenlere hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin inşallah. İnsallah biz de bi an önce kavuşuruz en çok istediğimiz şeye🤲🏻🥹