Minikeller38 Merhaba hanımlar kan pırtılaşmam oldugu için ilk oğlumda 55 kiloyla 4 bnlik vurularak doguma gittim lakin şuan 75 kiloyum ve 12+4 hamileyim doktor 4 bin yetmez + coraspirin alman lazım dedi benim gibi ikisinide kullanan varmı
xEndless Minikeller38 ben kullanıyorum canım 32. Haftada bırakıcam detaylı ultrasonda bır damarda dırenc görundugu ıcın doktor kullanmamı istedi kesicez 1 haftaya ınsallah
Birannelikmeselesi Minikeller38 bana kilo kaynaklı bir şey söylemedi. Sadece genler kaynaklı yetmez dedi ve ikisini birden kullanıyorum 65 kiloyla hamile kaldım bu arada. İlk hamileliğimde 60 kiloyla hamile kalmıştım. İkisinde de aynı 4000oksopar + 150mg ecoprin.
ftmagkr Ben de hem oksapar hem Coraspirin kullanıyorum. Benim 2 gebelik kaybım var ileri haftalarda doktorum oksaparın dozunu yükseltecek muhtemelen