Elifayca12 33+3’üm kızlar, akıntı için yapmadığım şey kalmadı ilaçlar vs vs ama sarı peynir kesiği şeklinde parçalı akıntım hala geliyor aşırı yordu, çamaşır değiştirmekten yoruldum önerebileceğiniz bir yöntem var mı acil yardım
Ebruebos Elifayca12 günlük ped dahaçok yapıyormuş. Pamuklu bir bez kullan demişti kuzenim ebe hemşire. Bende 1 hafta antibiyotik kullandım ama geçmedi sarı akıntı.
Sinif177 Elifayca12 nioli yağı kullanabilirsiniz. Bende de var. Bir süre nioli yağı kullandım. Doktor uzun süre kullanma dedi diye bıraktım. Kullanırken sıkıntı yoktu. Bırakınca yine tekrarladı. Fitil de vermişti 2 kutu ama geçmedi. Doktorun tavsiyeleri yüksek derecede yıkanmış %100 pamuk iç çamaşırı ütülemiş giyilecek. Her gün kefir ya da yoğurt yenilecek, bol su içilecek. Kefir harici yapıyorum ama geçmedi. Günde 2 kere çamaşır değiştiriyorum yine geçmedi.
Selim_Alparslan Elifayca12 doktorunuza söyleyin bebek içinde riski normal doğum yapılmaz enfeksiyon var iken. Antibiyotik ve krem veriyor genelde
Elifayca12 Ebruebos 2 kutu fitil ve 3-4 kere antibiyotik kullandım ona rağmen sonuç alamadım nasıl bir yol izlemem lazım bilmiyorum artık
1752 Elifayca12 bebekler için ağız mendili alıyoruz ya onlar çok iyi onlardan tut bol bol su iç ve fitili tekrar kullan mantarı bu şekil geçirebilirsin