Bir_nazenin01 Doğum hikayemi sonra anlatacağım ama şimdilik şunu söylemek istiyorum Allah’ım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🤲 8 Nisan’a gün almıştık ama oğluş erkenci çıktı birazcık ama çok şükür herşey yolunda ve yanımda 👶🏻
Anonimanonim Aynı zamanlar öğrenmiştik gebeliğimizi hayırlı olsun canım siz iyisiniz çok sevindim ❤️ Ctsi doğum olacak diyordun sanki