Betulseyma60 Kızlar dünden beri rahimde baskı hissediyorum ayrıca sürekli tuvaletim geliyor kasıklarda agrımda oluyor hafif bebişin hareketlerini de gayet hissediyorum bi sıkıntı yok çok şükür normal mi ya bu durumu yaşayan hamişler oldumu ?
Sevgilimmmmmmm Normal canım bebek baskı yapıyordur mesanene bend de vardı baş geliş olmuş bebek progestan verdi bana dün