Emlll teşekkür ederim 🌸ben suni sancı ile doğum yaptım. Dilersen doğum hikayemi paylaştım okuyabilirsin ama çok da pozitif yazmamışım 😅 o doğum psikolojisini atlatmadan yazdım, herkes gayet pozitif niye böyle diyorsun falan dedi doktorum da dahil. Yatış yapıldı nst bağlandı önce ebe tarafından bi kaç saat kalp atışları ve sancı izlendi sonra suni açıldı, ara ara 180 lere vuran ağrılar oldu. Bu arada yarın saatte bir nst bakmaya geldiler. Suni sancı ile açılma takibi yapıldı yanılmıyorsam yine yarım saatte bir. Bana yürümem söylendi sancı geldikçe squat yapmamı ve yürürken ayağımı kaldırıp havada yuvarlak çizmemi söylediler. Dediklerini yaptım. Sancılar git gide arttıkça artık yürüyememeye başladım iyice. 7cm sonrasında artık iki hemşire geldi yanıma açılmama baktılar baş pozisyonunu almıştı bebek. Bi süre daha öyle geçti sancıyla sonra suyumu patlattılar. Bu süreçte hep odadaydım, eşim ablam yanımdaydı. Sonra 9cm e ulaştık ben artık darlanmaya kimseyi istememeye başladım tek eşim vardı yanımda. Hemşireler geldi sürekli açıklık kontrolü yapıldı beni secde pozisyonuna falan getirdiler, çocuğun kafası görünüp 10 cm olana dek odadaydım ve eşim de benimleydi. Sonrası zaten hemen doğumhaneye gittim 18.19 girişim 18.30 bebiş doğdu. Bebek ağladığını duyunca eşim doğumhaneye girdi bebeği ilk o gördü her süreçte yanımdaydı o son doğum hariç 🥲 ama onun varlığı bana ayrı bi güç verdi o olmasaydı yapamazdım gerçekten. Sürece dahil olmasına müsade etmeleri büyük bir nimet annesio