Aysun84 Kızlarrrr bu ayın 9 undan beri gün aşırı değerlendirdik regl geçikmemin 3. gününe girdimz(23. Ünde oluyorum ) bugün test yaptım negatif çıktı varmı dır acaba sizceeee
azra52 Aysun84 Ben iki gebelik geçirdim ikisinde de 20 gün gecikmeme rağmen idrar testinde hiç çıkmamıştı direk kan testiyle öğrendim tabi ümit vermek de istemem ama biraz daha bekle istersen canım
Aysun84 azra52 evet ben de kendimi her ihtimale hazırlıyorum kaç gün sonra kan verirsem daha net çıkar acaba🌸
azra52 Aysun84 canım ben 20 gün gecikti verdim kan testim 3.1 çıkmıştı 5 gün sonra tekrar verdim 25 civarındaydı çok şükür şimdi 18 haftalık olduk Allah’ım sana da nasip etsin inşallah 🤗
Aysun84 azra52 amin inşallah çok az bir kahverengi leke gördüm yerleşme kanaması olabilir mi regl mi oldum acaba 🥲
Pinaraydin_2969 azra52 Bir şey sormak istiyorum. Benim de adetim neredeyse 1 ay gecikti test yaptım ama negatif. Adet de olmadım sizin de böyle miydi
azra52 Aysun84 olma ihtimali çok yüksek ama ben bundan önce ki gebeligimde kahverengi lekelenmem olmuştu ve ondan sonra ki ay hamile kaldım her zaman yerleşme kanaması olmaya biliyor canim
Zeynep1401 Aysun84 sabah ilk idrarinizla bir de yapin isterseniz daha doğru sonuç veriyor bende çok arastirmistim o zamanlar adet gecikmemin de ertesi günü sabah ilk idrarimla yaptığımda 2. Çizgiyi görmüştüm
Zeynep1401 Aysun84 inşallah vardır Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏😊 eğer testiniz varsa bir sabah ilk idrarinizla yapın inşallah çift çizgiyi görmek nasip olur 🙏
azra52 Pinaraydin_2969 evet canım idrar testin de cikmadı geç döllenmeden kaynaklı sonra kanda yavaş yavaş yükseldi