minikturtam1 Kızlar tahmini olan varmı ? Doktorlar henüz erken diyor cinsiyet için. Şuan 15. Haftadayız
Imasleeper minikturtam1 ne erkeni 14. Haftada siyah beyaz ultrason da net gözüktü tahminimce de erkek sanırım
GizemHamza34 minikturtam1 ayy sanki pipi o 🙈 sağlıkla gelsin inşallah zaten bu devlet beni krize sokuyor dün kıza benzettim ama tam göremiyorum dedi detaylı da söyleriz dedi iki hafta sonra tekrar gidicem bakalım ne dicek 🤷🏻♀️
minikturtam1 bebeklerim__ galiba değil. Doktorlar göstermiyor diyor. Erken diyor devlet sırrımı anlamadım. Biliyorlardamı soylemiyorlar. Çık sinirim bozuluyor artık
minikturtam1 Imasleeper oğlumda 11. Haftada öğrenmiştik cinsiyeti. 15 hafta oldu. 2 haftada bir gidiyorum nerdeyse söylemiyorlar. Gerçekten göstermiyormu acaba
Imasleeper minikturtam1 canıs bu seferde iki çizgi gördüm sanırım kız 😂😂 senin beben çekimser herhalde bacaklarını tam açsa görecekdik
Selim_Alparslan minikturtam1 canım neresi belli değil maşallah önündeki şeyi gormuyor mu kör herhalde 😀 erkek tosuncuk☘️
minikturtam1 Imasleeper ayy inş. Bir kızım olsun çok istiyorum 29aylık bir oğlum var. Birtanede kızım olursa çok mutlu olurum
Gamze010 minikturtam1 bende 13 gittim erken dedi 14 bakmadı cinsiyete 15 gel dedi şuan 16 devlette ogrenecem 2 gun sonra