Ada1111 Kizlar bir çok kez post açtım anket falan yaptım ama 8 ay oldu hâlâ alışamadım kızımın ismine çok duyulmamisdan ziyade telaffuz olarak çok hoşuma giden bir isim vardi yakın çevremde arkadaşım koydu o koyunca vazgeztim hamileyken ama o ismi hâlâ unutamadım sonradan arkadasim sende koyabilirsin dedi ama ben o zman koyamadim esim degistirelim diyor bebeğimin ismi çok klasik ve pasif geliyor bana yardımcı olur musunuz ?😞
Opheliaxxx Ada1111 kızınız doğdu ve 8 aylık mı şuan? Ekletilip değiştirilebiliyor mu öyle? Kimliği betül mü? Yoksa doğmadı mı henüz nasıl oluyo prosedür acaba merak ettim ben de
262634nur Ada1111 hannenin ne anlamı olursa olsun acayip saçma bir isim sanki handeymıs de yanlışlıkla hanne yazılmış gibi. Sız ismi değiştirirseniz çocuğunuz da büyüyünce tekrar degıstırır kesin. Betül ismini koyup ta psıkolojık tedavi almak nedir sizin başka sıkıntılarınız olabilir mi isim de bahane olmuş bence
beyazmelegim Ada1111 ismi kötü değil ama demode bir isim tek dezavantajı o çok problem edilecek bir isim değil ama tabii karar sizin
Ada1111 busebasaran06 Şuan ki ismi Betül benim çok istediğim isim hanne ydi Eşimde şuan Hanne betül olsun o zman ekleyelim bizde diyor 😮💨
11mrv11 Ada1111 çok güzel bir ismi var Betül ismini kızım olsa ben de düşünürdüm üzülecek bir şey yok bence
busebasaran06 Ada1111 Anladım canım, Hanne Sare olabilir. Hanne bu arada Hz. Meryem’in annesinin ismidir :) Sağlıkla gelsin canım
[silindi] Ada1111 bence hanne de betülde ilerisi zamanlar için uygun ve hoş isimler değil lili,bili,alin,dalin gibi gunumuz isimleri yerine çok daha güzel isimler var kendi zevklerimiz için çocuğun etiketini bu denli etkilememeliyiz bence ebeveyn olarak
11mrv11 Ada1111 demode mi? Yok artık. Betül diye bir teyze ismi duydunuz mu? Şu anki isimlere göre kat kat daha iyi bence.
Ada1111 Eymenkuzusu Bende şuan öyle düşünüyorum keşke koysaydim ben ondan önce o ismi istiyordum diye üzülüyorum
Ada1111 Eymenkuzusu Sizce değiştirince alışır miyim koyacağım isme de bu saatten sonra? O da kafamda soru işareti psikolojik destek alıyorum şuan ama faydası yok
Ada1111 11mrv11 Yani aslında daha bilindik mi diyeyim bilmiyorum ben hamile olmadan önce karar vermiştim o isme belki ondan oldu
Eymenkuzusu Ada1111 Eger Hanne ismini koyacksan zaten içinde olan bir isimmis kulagn ona asina olmus zorlanacağıni dusunmuyorm ya da bir hafta boyunca koyacgnz isimle hitap edip sevin baktiniz isim icinize siniyor oyle koyarsinz
Pamuk Ada1111 psikolojik destek alıyorum şuan ama faydası yok Bebeğinizin ismi Betül diye mi psikolojik destek alıyorsunuz?
Raziyee Ada1111 şuan bebeğinize Betül diye seslenebiliyormusunuz ve avukat değiştirirse süreç ne kadarda bitiyormuş birde dinen bu isim değişikliği uygunmu aynı sorunu bende yaşıyorum o yüzden soruyorum
Ada1111 123obd Şuan onun.kizi bana daha havalı geliyor herkesde çok begeniyor o ismi benim kızıma gelince hmm betül mü oluyor çok üzülüyorum 😮💨
Ada1111 123obd Hanne de öyle merhamet sahibi demek hem hz meryemin annesinin ismi hem.teleffuz hem anlam bakımından çok beğendim o ismi.
biranne_birbebek Ada1111 bence betül hanneden çok daha güzel bir isim. Biz kızımıza betül koymayı düşündük, farklı bir isim daha çok hoşumuza gittiği için onu seçtik ama anlamı da tınısı da çok hoş betülün. Siz aklınızdaki ismi arkadaşınız koyduğu için böyle hissediyorsunuz büyük ihtimalle. Zamanla alışırsınız illaki😊
ttazeannee Ada1111 kız sen herkesin fikrine bakarsan ohooo millet herşeye bir kulp buluyor. Bende kızıma Zehra koydum klasik günümüz moda isimlerinden değil ama çokta memnunum kimsenin ne dediği de beni ilgilendirmiyor. Ayrıca Betül ismi de çok güzel bir isim
Fundaaaa46 Ada1111 hanne ismi havalı falan değil kız ok dogru söylicem Betül’de değil ama Hanne de değil şahsen ben Hanne ismini beğenmedim