Eymenkuzusu Nargis_hs 23. Haftalk olacm halen daha arada benim de sancimlarm oluyor gayet normal rahim buyuyor bebek yerleşmeye calisiyor. Kan gormeddiginz surece endise etmeyin 😌
Selim_Alparslan Nargis_hs 14 haftalığız hala kıvranıyorum sancıdan! Dün gece parol içtim öyle uyudum. 😶 ben magnezyuma başlamıştım kramp agri için 6. Hafta. Doktorum iyi yaptın demişti. Sizde bir sorun isterseniz ☘️
byk0606 Sancı dediğimiz regl krampları gibi kramplarsa gayet normal bir durum. Hatta böyle regl olacakmışsınızda kan sökülüp akacakmış gibi bir his olur ya öyle birşey.
Aycill Bende şuan tam 6 Haftalık Hamileyim, benimde arada sırada böyle Regl kramplarım oluyor, endişelenmene hiç gerek yok, bu haftalarda gayet normal bir durum. 🫶🏻