cylnmy Bebeğe bi zararı olmaz canım.Aynı şeyi bende yaşıyorum o şişkinlik varken resmen bebeğim az hareket ediyor,tuvalete cıkınca bebeğe yer açılkyor resmen kıpır kıpır oluyor.Son çare doktorumdan şurup istedim duphalac kullanıyorum.Birde kahvaltılarda gün kurusu yiyorum iyi geliyor