Aliminannesi ben 23 haftalik hamileyim benim
Iki kez oldu kanamam birisi hele cok uzun surdu ayni ilaclari bende kullaniyorm. Cok korkmayin ama en ufak bisey oldugunda hic aksatmayin hemen doktorunuza basvurun ve surekli yatin dinlenin. 6 haftada baslamisti benim kanama bakin 23 olduk bile sakin olun ama dikkatlide olun tabi :) bence yani tabikide doktorlar daha iyi bilir :)