busra05_ Haftadayım üst karnımda acıma sızlama oluyor gülerken de acıyor karnım üst kısmı inanılmaz batma oluyo normal mi kızlar yırtılıyor gıbı gülmeye korkuyorum sızlıyo bıcakla kesılıyo gıbı
Pelinytm busra05_ şu an 31 deyim bende karnımın üst tarafına dokununca acıdığını farkettim normal mi ki bu sizin ne zaman geçtiii
izyo Merhaba ben de bu yeni olmaya başladı 27. Haftadayım sizinki geçti mi karnımın üst kısmına kramp giriyor gibi oluyor
Pink29 Pelinytm ay ever ya 33.hafta benım de mınık mınık karnımın altı ve üstü kısacası her tarafı sızlıyor