Dileminiz ah canım ilk gebeligimde son 3 ay full gaviscon ile yaşıyordum yaklaşık 40 şişe icmisimdir 🤢😁 günde 4 -5 kere içiyordum 😂 size önerim geç saatlerde süt harici birşey tüketmeyin Bebek büyüdükçe mideye baskı artıyor ve hormonların etkisiyle mide kapakçığı dediğimiz kardia kapakçığı gevsiyor mide suyu yemek borusuna çıkıyor, doğumdan sonra genellikle düzeliyor hamilelikte yapacağınız, baharatlı gıdalardan geç saatte yemek yemekten mayalı hamur işlerinden kahve çay tuketiminden asitli meyvelerden akşam saatlerinde uzak durmak. Ve gece yatmadan önce gaviscon içmek yastiginizida biraz yükseltin başka hiçbir çözümü yok açıkçası yapabileceğiniz herşeyi yazdım😁