Premsescik Zehra adını taşıyan cocuklarınız nasıl isim cok etkili diyorlar anlamını taşırmış bnde koymayı düşünüyorum
Krystal Premsescik Kuzenim var Zehra Çocukluğundan beri uyumlu akıllı bir kız olmuştur. Hâlâ da öyle maşallah. Bence güzel yani.🤗
Premsescik Krystal 2 tane kızım var onlar Esila Eylül buda zehra olsun dedim uymuyor belki ama hoşuma gitti
Tire35 Kızım olursa bende zehra istiyorum anlamını da çok hoşuma gidiyor hemde tanıdığım bütün zehraları çok beğeniyorum 🥰
NsnrSrny42 Benim Kızımın İsmi Zehra. Maşallah diyeyim bebekliğinden beri sakin uslu uysal bi çocuk. Manası Çok hoşuma gittiği için koydum bende 🤗
gokcekocyigiit Premsescik arkadaşımın ikizleri Zeynep ve Zehra, ya ikisi de çok güzeller ama o Zehra nasıl başka, ay parçası gibi, zarif, kibar ayrıca çok da zeki, tanıdığım tüm Zehralar güzel 🥰
Kvsr46kvsr Premsescik bizimde bi Zehramız var. Çok bilmiş yarısı yerin altında olan türlerden 😅 ben pek haz etmem böyle çocuklardan açıkçası 😒😬 suya götürür susuz getirir 4 yaşında daha 🤦🏼♀️ iyi ki benim kızım değil 😅
kumsal__ Premsescik yiğenimin adı maşallah bebekliginden beri uysal uyumlu ayrı bı havası var nedense 😊eşim bile der asıl bı duruşu var ama o Rabia yokmu o rabia ateş ateş der bu arada eşimle ismi Rabia olan yigenim (9)hiç anlaşamazlar 😅🤣
OzgeSelcuk Premsescik benim yavrumun adı Elif Zehra 😊 5 yaşında olur kendileri. çok ama çok yaramaz ipe sapa sığmıyor ama bir o kadarda akıllıdır benım kızım. Çok zeki pratik zeka ve iletişimi çok kuvvetli özgüvenli bi çocuk. Ben iyiki zehra koymuşum diyorum çünkü peygamberimizin kızı Fatımaya ay yüzlü kızım diye hitap etmesindendir ki gerçekten ay yüzlüdür benım yavrum 🥰
gzm_42 Premsescik kardeşim var küçüklüğü de çok sakindi şimdi büyüdü 23 yaşında hayla uyumlu sakin ve sabırlı biri kardeşim ❤️🧿
melissannesi Premsescik Zehra koyulması sünnet olan bir isim Güçlü bir karakter yıkılmaz eğilmez. 🌸 Ağır hanımefendi olurlar genelede
Asudecikcik Cok çok ağır bir isim. Hangi Zehra yı tanısam ruhsal sıkıntıları oluyor. İsmin ağırlığından ruh kaldıramıyor bence
ttazeannee Premsescik kızımın adı Zehra. Uysal bir bebek inşallah böyle devam eder. Bence Zehraların kendine has sakin bir aurası oluyor. Bende etrafımdaki zehralarda bunu gördüğüm için koydum zaten