Kızlar 11+3 oldum hatta dün doktor kontolüm vardı herşey normal dedi şükür şu an acayip bi alt karın ağrısı çekiyorum hafif bastırınca bile ağrı artıyor ne yapmam lazım sizce çok korkuyorum. Bir de eşimle baya büyük kavga ettik saatlerce ağladım etkisi olmuş mudur çok korkuyorum acile gitmeli miyim sizce