Ksd Kızlar benim ilk değerim 167 cıktı. Sonra 4 gün sonra verdim 525 cıktı. Benim gibi aynı durumu yaşayan varmı. Dış gebelik vs olma ıhtımalı. Ağrım akıntım kanamam filan yok
Nurrvldn Güzel artmış %60 içini ferah tut kanaman felan yoksa bır hafta felan bekle git bir muayeneye
Ksd Nurrvldn gittim kese gözükmüyor filan dediker biraz sert dille hani moralim bozuldu. Yarın tekrar kan vericem dua edin bana
lutka01 Ksd kese hemen görünmez zaten 4-5 gün sonra net şekilde görünür kalp atışı vs duyman da 8-9 haftayı bulabilir hemen stres olma