Lemans Bayramdan sonra doğum şeklimiz belli olacak kızlar. Neler yapıyorsunuz ? Bebeğimin odası ve hastane çantam %80 hazır diyebiliriz . Eksiklerim var. Sizler neler yapıyorsunuz
Guzelanne56 Lemans Gözlerim yaşardı🥹 37 haftada serklajlı bir anne olarak doğurup haftaya 3:30 aylık olacak kızımı beslerken bu postu görmem🥹 Rabbim hepinize sağlıklı sıhhatli zamanda nasip etsin
zynpknt Lemans ayy sağlıkla gelsin 32+3 olduk bugün normalde 2 hafta sonra nstye gircektim ama bugün hareket etmeyip korkuttuğu için bağladı doktorum günler hala yatarak geçiyor şükür eşyaların hepsi hazır yıkandı ütülendi çantamız da hazır bitek benim çamaşırlarım falan yıkanıp koyulcak o kadar 🥰
Gulsahs Benim daha doğum şekli belli değil🥲 odası %80 hazır sayılır kıyafetleri yıkanacak halı vs onlar kaldı ve hastane çantam var bayramdan sonra hazır olacak inşallah 32+4 haftalığız 3 hafta sonra nst giricem inşallah vaktinde gelir❤️
Lemans Gulsahs inşallah 🙏 Benim anne yanı beşik için yatak , reflü yatağı, çocuk odası avize,almak istediğim bir kaç oyuncak kaldı 🙈
Gulsahs Lemans onlar en basiti ve en keyifli alışverişi tadını çıkartarak yapın alışverişi bu günleri özleyeceğiz🥹
Lemans Gulsahs 22. Haftamda acil serklaja alındım. Detaylı ultrasonda tesadüf açılmam olduğunu, acil serklaj yapılmazsa bu bebek bir iki güne doğar demişti doktor . Kabus gibi bir gündü ama Şuan çok şükür iyiyiz 🙏
Lemans Guzelanne56 maşallah benımde buna gözlerim doldu . Bana da sağlıkla kucağıma almak nasip olsun inşallah 🙏🥹
Guzelanne56 Lemans Âmin inşallah Allah hiçbir anneye evladıyla sınamasın inşallah bebişleriniz zamanında sağlıklı sıhhatli gelir
Lemans zynpknt oh mis bir sürü iş yapmışsınız 🙈 siz önlem amaçlı planlı mı oldunuz yoksa acil mi yapıldı serklaj