sednc0 kilosunu söylüyor ama bariz şekilde risk yaratcak kadar ilerde veya geride olmadığı için söylemiyor bence böyle daha iyi 3 gün ilerde deyip insanı düşündürmeye strese sokmaya ne gerek var bazı insanlar bu tarz şeyleri çok kafasına takıyor 2 hafta 3 hafta olsa risk görse söyler tabiki yoksa her bebek 1 hafta ileri geri olabilir bence doktorum her seferinde ileri geri muhabbeti yapsa ben strese girerim böyle gayet iyi☺️