1boy1girlmom_ Hilmes ilk doğumum normal doğumdu çok memnundum şuan makat geliş ve psikolojik olarak çökmüş durumdayım ilk doğumunu bekleyenler direk sezeryan olun normal doğum mantıklı değil ikincide sezeryan olma ihtimaliniz çok yüksek
Zhra42 Hilmes İlkinde acemilik oluyor bilmiyoruz ama ikinci doğum gayet güzel geçiyor tabi bu kişiden kişiye değişiyor herkesin doğumu kendisine özel 4 çocuğumu doğuracam bakalım nasıl olacak
Misev17_5 Hilmes ikinci doğumum çok kolay ve rahattı açılmam çok hızlı ilerledi hastaneye gittim bir saate doğum yaptım inşallah 3. Doğumum da öyle geçer
Zhra42 Misev17_5 1 saat de doğurdum kendi sancım gelmişti ilk defa evde bekledim biraz sonra hastaneye gittim bebek yukarıda olduğu için 1 saat sürdü yoksa 8 cm gittim
Burcak61 Hilmes daha bebeğimin kalp atışını duymadım ama oğlumu evde bırakıp nasıl doğuma gidicem inanın bilmiyorum bu beni de geriyor